Redoljub - pojasnila v zvezi s časom odpreme naročila

V primeru, da je vse naročeno blago na zalogi in če prejmemo plačilo do 14.00, odpremimo naročilo isti dan. Do navedene ure mora biti plačilo knjiženo na našem bančnem računu, ali pa nam morate poslati potrdilo o plačilu na elektronski naslov [email protected]. Če prejmemo plačilo kasneje, odpremimo naročilo naslednji dan oziroma na dan, ko prejmemo plačilo.

Spletna stran pri vsakem izdelku pokaže dejansko trenutno količino zaloge izdelka v skladišču in datum trenutne najhitrejše možne odpreme ali dviga za to količino. Pri nekaterih izdelkih, kjer razpolagamo z informacijo o količini izdelka na zalogi pri dobavitelju in z rokom dobave, spletna stran pokaže tudi količino izdelka na zalogi pri dobavitelju in ocenjeni predvideni rok naše odpreme ali dviga za to količino.

V košarici in na blagajni spletna stran sama izračuna ocenjeni rok odpreme naročila glede na naročene količine in razpoložljive zaloge, če je ta znan za vse naročene izdelke. Spletna stran sama izračuna tudi mogoče zgodnejše odpreme naročila z zmanjšanjem količin določenih izdelkov in vam omogoči avtomatsko popravljanje količin, če želite zgodnejšo odpremo. Količine enostavno popravite s klikom na gumb POPRAVI KOLIČINO VSEH IZDELKOV ZA TA DATUM ODPREME. Količine naročenih izdelkov lahko popravljate tudi ročno in spletna stran ponovno izračuna rok odpreme.

Paketne distribucije morajo po pogodbi odpremljeno naročilo dostaviti kupcu naslednji delovni dan. Kupec lahko spremlja postopek dostave na spletnih straneh paketne distribucije na podlagi številke za sledenje, ki jo prejme z Redoljubovim elektronskim obvestilom o odpremi. Na postopek dostave Redoljub nima vpliva, kupci morajo v postopku dostave komunicirati neposredno s paketno distribucijo.

Opis celotnega načina poslovanja