Redoljub - pojasnila v zvezi s časom odpreme naročila

V primeru, da je vse naročeno blago na zalogi in če prejmemo plačilo do 14.00, odpremimo naročilo isti dan. Do navedene ure mora biti plačilo knjiženo na našem bančnem računu, ali pa nam morate poslati potrdilo o plačilu na elektronski naslov [email protected]. Če prejmemo plačilo kasneje, odpremimo naročilo naslednji dan oziroma na dan, ko prejmemo plačilo.

Ali je določen izdelek na zalogi, lahko na spletni strani preverite s klikom na gumb PREVERI ZALOGO. Spletna stran pokaže dejansko trenutno količino zaloge izdelka. Če je pri izdelku naveden dobavni rok, to pomeni, da izdelka trenutno ni na zalogi, in se za približno navedeno število dni podaljša rok odpreme naročila. Informacija o dobavnem roku je približna ocena običajnega dobavnega roka.

Pred zaključkom nakupa vas spletna stran opozori, če kateri od naročenih izdelkov ni na zalogi in kakšen je običajen dobavni rok zanj. To pomeni, da se bo za približno toliko dni podaljšal rok odpreme celotnega naročila.

Če vaše oddano naročilo vsebuje izdelke, ki trenutno niso na zalogi, naročilo odpremimo tisti dan, ko manjkajoče izdelke prejmemo na zalogo.

Paketne distribucije morajo po pogodbi odpremljeno naročilo dostaviti kupcu naslednji delovni dan. Kupec lahko spremlja postopek dostave na spletnih straneh paketne distribucije na podlagi številke za sledenje, ki jo prejme z Redoljubovim elektronskim obvestilom o odpremi. Na postopek dostave Redoljub nima vpliva, kupci morajo v postopku dostave komunicirati neposredno s paketno distribucijo.

Opis celotnega načina poslovanja