Podjetje Redoljub d.o.o.

Kaj je REDOLJUB:

  • -spletna prodaja vseh potrebščin za podjetja: pri nas dobite vse za malo podjetje
  • -dostava v enem dnevu po celotni Sloveniji: plačate danes do dveh, jutri dopoldne je pri vas
  • -minimalni stroški dostave, samo 2,99 EUR
  • -brezplačna dostava pri nakupu nad 70 EUR
  • -izredne akcijske cene: preverite zdaj!

 

Način poslovanja s kupci:

Na spletni strani lahko naročite vse izdelke neprekinjeno 24 ur na dan in sedem dni v tednu. Nakup je omogočen tako stalnim kot enkratnim kupcem in tako podjetjem kot končnim potrošnikom. Kupec mora za oddajo naročila vnesti vse obvezne podatke, ki jih zahteva spletna stran. Za sklenitev pogodbe se štejeta naša potrditev naročila in vaše plačilo. Za pogodbo se uporabljajo splošni pogoji poslovanja. Opis postopka nakupa najdete tukaj.

Na napake pri vnosu naročila opozori kupca spletna stran. V primeru, da kupec ne zna popraviti napake, je med delovnim časom

na voljo pomoč na telefonu 070/377577.

Trenutno veljavne cene in popusti so objavljene na spletni strani. Če ni navedeno drugače, je na spletni strani navedena cena z upoštevanimi popusti. Za sklenitev pogodbe veljajo cene in popusti v času oddaje naročila. Oddaja naročila preko spletne strani je pogoj za veljavnost popustov.

Če za nakup potrebujete ponudbo, oddate povpraševanje tako, da napolnete košarico z želenimi izdelki, na blagajni izpolnite svoje podatke in kliknete gumb DOBI PONUDBO. Ponudbo prjemete po elektronski pošti. Opis pridobitve ponudbe

Plačilo je mogoče z nakazilom na naš račun na podlagi predračuna, ki vam ga spletna stran avtomatično pošlje po elektronski pošti, ali s kreditnima karticama Mastercard in Visa. Plačilo s kreditnimi in plačilnimi karticami poteka na Redoljubovi spletni strani preko uveljavljenega spletnega plačilnega ponudnika SIX Payment Services ali PayUnity.

Na odprt račun dobavljamo izključno kupcem, ki pri nas redno kupujejo in ko pri nas kupijo kumulativno za več kot 1.000 EUR. Kupcu, ki ima do nas neporavnane zapadle obveznosti, ne dobavljamo. Javnim zavodom in proračunskim uporabnikom dobavljamo na odprt račun s plačilnim rokom 30 dni, naročilo morajo tudi ti kupci oddati preko spletne strani.

Naročene izdelke dobavimo izključno na podlagi plačila in glede na čas plačila. Izdelki, naročeni in plačani do 14.00, bodo isti dan pripravljeni za prevzem, ali odpremljeni s paketno distribucijo, in dostavljeni naslednji delovni dan. Če naročilo ni plačano v roku tedna dni, vas spletna stran avtomatsko opomni na plačilo. Če naročilo tudi v roku nadaljnjega tedna dni ni plačano, sklepamo, da je kupec odstopil od nakupa in naročilo storniramo.

Stroški dostave so navedeni na spletni strani ob kreiranju naročila in v elektronskem sporočilu o potrditvi naročila. Stroški dostave znašajo 2,99 EUR za nakupe do 70,00 EUR. Za nakupe nad tem zneskom je dostava brezplačna.

Dostavo opravlja paketna distribucija. Za dostavo izdelkov morate pri registraciji ali ob naročilu obvezno vnesti telefonsko številko, na kateri bo dostopna oseba, pristojna za prevzem pošiljke. Dostavljalec vsakokrat pred dostavo pokliče na vneseno številko in se dogovori za natančen čas in kraj predaje pošiljke.

Dostavo trenutno opravljajo paketni dostavljalci Pošta Slovenije, DPD in GLS. Na elektronskem sporočilu, s katerim vas obvestimo o odpremi, je navedeno, kateri dostavljalec vam dostavlja pošiljko. Glede dostave pošiljke se lahko dogovorite s klicnim centrom dostavljalca na telefonski številki, ki je navedena na sporočilu ali na spletni strani dostavljalca. Za to potrebujete številko za sledenje, ki je prav tako navedena na elektronskem sporočilu, s katerim vas obvestimo o dostavi. Dostavljalci vam na svoji spletni strani omogočajo sledenje pošiljki in vnos želenih sprememb glede dostave. Dostavljalci vas o dostavi lahko obvestijo tudi s svojim elektronskim sporočilom ali SMS sporočilom.

Osebni dvig je mogoč naslednji delovni dan po prejemu naročila in plačila v skladišču Redoljub d.o.o., Pot heroja Trtnika 45, Ljubljana, vsak delavnik med 9.00 in 15.00. kje nas najdete

V roku 14 dni po prejemu blaga imate pravico odstopiti od pogodbe, ne da bi morali navesti razlog. To storite s sporočilom na elektronski naslov [email protected], v katerem navedete kupca in številko naročila ali računa. Če želite, lahko uporabite obrazec (kar ni obvezno). Kupljeno blago nam lahko pošljete na svoje stroške, ali nam sporočite, da ga dvignemo, za kar zaračunamo stroške v višini 5,99 EUR. Vrnjeno blago mora biti v originalni embalaži in nepoškodovano, sicer bomo stroške vzpostavitve prvotnega stanja blaga zaračunali kupcu, vendar največ do vrednosti blaga. Kupnino bomo vrnili nemudoma, najkasneje v roku 14 dni od kupčevega prejema blaga. Odstop od pogodbe ni mogoč pri izdelkih, narejenih posebej po specifikaciji kupca in pri izdelkih z varnostnim pečatom, če je kupec odprl pečat.

Stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga, lahko uveljavite v roku dveh mesecev od odkritja s sporočilom na elektronski naslov [email protected],

Pritožbe, pripombe in vprašanja nam lahko posredujete na elektronski naslov: [email protected]. Morebitni spor s kupcem bomo skušali rešiti sporazumno. Vnaprej ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov. Elektronska povezava na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov je tukaj.

Komunikacija s kupci po oddaji naročila poteka po elektronski pošti. Kupcem pošiljamo naslednja elektronska sporočila, od katerih se ni mogoče odjaviti: potrditev naročila/predračun, potrditev prejetega plačila, odprema/potrditev dobave, obvestilo o čakanju na zalogo in opomnik na plačilo predračuna. Kupcem pošiljamo naslednja elektronska sporočila, od katerih se je mogoče odjaviti: obvestilo o dodatnem popustu. Kupcem ne pošiljamo nobenih promocijskih elektronskih sporočil.

Občasno prirejamo spletne nagradne igre, za katere se uporablja poseben pravilnik. Pravilnik spletnih nagradnih iger Pravila nagradne igre Podari barvice Jolly svojemu prijatelju

Veljavni splošni pogoji poslovanja

Stari splošni pogoji poslovanja

 

Kje kupiti izdelke Redoljub:

Priporočamo vam nakup izdelkov iz programa Redoljub na tej spletni strani. povezava na katalog.

Če jih želite kupiti v trgovini, jih prodajajo mnogi trgovci s pisarniškimi potrebščinami. Celoten program Redoljub lahko kupite pri naslednjih dobaviteljih:

  • Biro center d.o.o., Dunajska cesta 106 in Linhartova cesta 7, Ljubljana; Vodovodna ulica 20, Maribor. www.biro-center.si

 

O podjetju:

Podjetje Redoljub d.o.o. prodaja širok izbor pogosto uporabljanih materialov in potrebščin, ki jih potrebujejo podjetja in podjetniki za poslovanje . Nakup je mogoč izključno preko spleta in sicer za trgovce, poslovne uporabnike in končne potrošnike.

Firma podjetja: Redoljub, prodaja pisarniških potrebščin d.o.o.

Sedež podjetja: Rudnik I 1A, 1000 Ljubljana

Naslov skladišča: Pot heroja Trtnika 45, 1000 Ljubljana kje nas najdete

Bančni račun pri Banki Sparkasse d.d., IBAN: SI56 3400 0100 8359 305

Vpisan v sodni register Okrožnega sodišča v Ljubljani, SRG 2013/38275

Matična številka: 6451268000

Davčna številka: 44810610

Zavezanec za DDV: da

Telefon: 070/377577

Fax: nimamo

Elektronski naslov: [email protected][email protected]

 

Redoljub - potrebščine za podjetja po ugodnih cenah!